Kontrola i audyty

Świadczymy usługi kontroli zewnętrznych dla Klientów, którzy chcą sprawdzić jakość usług kolportażu zleconego innej firmie. Jeśli nie masz pewności czy powierzona dystrybucja została wykonana prawidło -skontaktuj się z nami. Polecamy się Państwu.

  1. Przedmiotem kontroli jest prawidłowa dystrybucja gazety reklamowej– dołączonych do niej – materiałów reklamowych.
  2. Kontrola prowadzona jest po dystrybucji materiałów reklamowych.
  3. Ankieter pracujący w danym mieście otrzymuje mapy obszarów dystrybucji z podziałem na sektory (tereny). Na ich podstawie wyznaczamy na dany tydzień sektory, ulice w których przeprowadzi kontrolę.
  4. Dobór osób pytanych powinien się odbywać w taki sposób, aby ankiety pochodziły z różnych ulic (teren miejski) lub różnych miejscowości (teren wiejski). Chodzi o to, aby kontrola miała charakter wszechstronny. Każdy kontroler przed wyruszeniem w teren ma przy sobie następujące materiały(mapy z podziałem na tereny, raport, aktualną gazetkę.
  5. Procentowy wynik audytu otrzymacie Państwo tego samego dnia.Szczegółowe zasady audytów wysyłamy bezpośrednio na maila.