DLACZEGO WARTO WYBRAĆ GAZETKI REKLAMOWE

Gazetka reklamowa to „druk służący celom informacyjnym, przeznaczonym do szybkiego rozpowszechniania, o objętości odpowiadającej wielokrotności 4, 8 i 16 stron. Odbiorca gazetki ma możliwość wielokrotnego korzystania z gazetki reklamowej.

Funkcje gazetki reklamowej w strategii komunikacyjnej, potrafią one budować wizerunek sklepu, organizować percepcję klientów, a nawet generować obrót handlowy. Gazetki reklamowe znacznie się różnią od siebie. Nie tylko między sieciami, ale również wewnątrz sieci. Wszystko przez to, że poszczególne wydania mają różne zadania.

DLACZEGO WARTO WYBRAĆ GAZETKI REKLAMOWE?

Aby przekazać informację na dany temat do szerokiego grona odbiorców

Aby promować swój pomysł

Aby skłonić odbiorców do wykonania jakiegoś działania

Klasyczne błędy przy tworzeniu gazetek.

Przede wszystkim natłok informacji –  po drugie nieczytelność i nadmiar różnorodności –  Nadmiar kolorów.

Merytoryczne błędy to niedopracowanie tekstu, błędy ortograficzne i brak ważnych informacji.

Wiele ulotek nie zawiera słów kluczy, lub obrazków, które pozwalają zrozumieć  o co chodzi.

Zmiana grafika w firmie bywa kluczem do sukcesu.